Rebecca Bloomwoods allvarliga problem

Rebecca Bloomwood. Urrrghhhhh. Jag började läsa den här boken idag och även om jag har sett filmen så har jag svårt att tåla hur mycket Rebecca Bloomwood shoppar. Jag mår nästintill dåligt av det. Och hon är så extreeeeeeeemt naiv. Där jag är just nu i boken tror hon att hon är en helt förvandlad människa som inte bryr sig om pengar, bara för att hon inte har handlat något sedan kvällen innan. Jag vill bara slå henne. 
 
Förutom att jag tycker att huvudkaraktären är en aning pantad så är boken hittills roande. Och jag gillar ju Sophie Kinsella. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Jag har den här serien i bokhyllan har bara inte läst den,måste ta tag i det... :)

2012-08-02 @ 18:34:05
URL: http://bokraden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0