30 Days of Harry Potter

Day 2: Least favorite book in the series
 
Det är ju inte direkt så att jag tycker illa om någon bok i Harry Potter-serien. Men okej. Vi kör på Fenixorden. Den känns mest så grå och hopplös. Det som händer leder ingenstans, bara till sorg och misslyckande. Jag älskar sorgliga böcker, men då ska det vara rätt sorgligt, bra sorgligt. Sirius borde inte ha dött så tidigt. Dessutom skulle boken ha kunnat kortats ner en bit. Det känns som om en del händer bara för att sidantalet ska bli högre än föregående bok.
 

Kommentarer
Postat av: Vargnatts bokhylla

Hade nog också måst välja Fenixorden om jag ska ta en bok som jag tyckte minst om. Detsamma gäller nog filmerna, Fenixorden är den jag gillar minst av dem också.

2012-06-26 @ 22:42:41
URL: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0