Gör din egen bok!

Det här är en hemsida som jag har suttit och knepat och knåpat med i timmar och för några dagar sedan kom det ett paket hem till mig därifrån. Inuti paketet fanns två exemplar av den bok som jag har arbetat med under det gångna året; mitt projektarbete i skolan.

Ni som intresserar er för att skriva själva, er skulle jag definitivt råda att gå in på den här sidan. Att se sin egen skrift i bokformat är något särskilt, vare sig det är till enbart för sig själv eller för andra. Här får man möjligheten att designa den som man vill ha den, välja om man vill ha en fotobok eller roman etc. Det finns mängder av möjligheter!

Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: Haha, diggar din kommentar! Är nämligen också lite rädd för sådana böcker ;) Så jag förstår helt klart vad du menar!

Och nu till frågan om Unearthly var en sådan bok. Hm. Jag kan känna såhär att storyn faktiskt inte var så välutvecklad utan den handlade mest om Claras purpose som var att rädda Christian (ingen spoiler så du vet, man får reda på det typ vid andra sidan). Men jag antar att det var storyn, och det handlade ju helt klart inte om att Clara var helt kärlekskrank och hittade en kille hon inte kunde leva utan. Men kärleken som fanns i boken tyckte jag väldigt mycket om och den var helt och hållet trovärdig.

Jag har en känsla av att i nästa bok så kommer vi få mer inblick i en djupare storyline än vad det var i denna, då vi fick lära känna karaktärerna mycket osv.

Lite luddigt svar kanske det var, men jag hoppas du förstår något, haha. Det är hur som helst en bok jag rekomenderar.

2012-03-25 @ 15:47:46
URL: http://bladvandaren.blogspot.com
Postat av: Vynne

Svar: Absolut!



Och vilken rolig grej!

2012-03-25 @ 17:40:25
URL: http://bokkarlek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0