April

Jag var inte på svensk mark i slutet av april och inte heller i början av maj, men jag tänkte sammanställa vilka böcker jag läst den här månaden ändå. Länkarna leder till recensionerna jag skrivit om böckerna. Ska även skriva några ord om Sovay och Divergent snart.

Järnprinsessan - Julie Kagawa
Vampire Academy - Richelle Mead (omläsning)
Crescendo - Becca Fitzpatrick (omläsning)
The Forest of Hands and Teeth - Carrie Ryan
Diamanter är för evigt - Lauren Weisberger
Flowers in the Attic - Virginia Andrews
Systrar i jeans: Andra sommaren - Ann Brashares (omläsning)
Catching Fire - Suzanne Collins (omläsning)
Dark Heart Forever - Lee Monroe
Sovay - Celia Rees
Divergent - Veronica Roth

Känner redan nu, bara några dagar in i maj, att jag inte kommer ha lika mycket tid att läsa den här månaden. Lite tråkigt kanske, men eftersom jag inte läser för antalets skull gör det mig inte så mycket. Ibland måste man prioritera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag håller med dig. Börjar tycka jag med nu att True Blood börjar att sega sig :P Lite synd då böckerna är bra :) ooo jag vill läsa Järnprinsessan, måste läsa din recension för boken :D

2012-05-05 @ 17:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0