Bokköpförbud v. 37

 
Som några av er nog vet har jag ett köpförbud på tillfället. För att få avsluta det måste jag läsa ut alla böcker på den här listan först. Det finns undantag då jag kan få köpa någon bok, vilket är om jag skulle få körkort eller om vissa planer för hösten/vintern skulle gå i lås före jag har läst böckerna på listan. 
 
Tyvärr kommer jag fortsätta att tråka ut er med hur det går med det här förbudet, genom att då och då publicera denna lista med böcker, för titlar både läggs till och stryks när de är utlästa. 
 
1. I'd tell you that I love you but then I'd have to kill you - Ally Carter
2. Brisingr - Christopher Paolini (omläsning)
3. Matched - Ally Condie
4. Harry Potter and the Goblet of Fire - J.K. Rowling (omläsning)
5. Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
6. The Dead-Tossed Waves - Carrie Ryan
7. Mitt perfekta liv - Sarah Dessen
8. Karriär och köksbesvär - Sophie Kinsella
9. Flickan från tjugotalet - Sophie Kinsella
10. Ögat över månskäran - Libba Bray
11. Breaking Dawn - Stephenie Meyer (världens segaste omläsning)
12. Allt för min syster - Jodi Picoult
13. All Together Dead - Charlaine Harris
14. The Nine Lives of Chloe King del 2 - Liz Braswell
15. Så blir du populär - Meg Cabot
16. Evermore - Alyson Noël
17. City of Ashes - Cassandra Clare
18. Vargbröder - Michelle Paver (omläsning)
19. Vargbröder: Havets fångar - Michelle Paver (omläsning)
20. Prinsessa i högform - Meg Cabot (omläsning)
21. From Dead To Worse - Charlaine Harris
22. City of Glass - Cassandra Clare
23. Varma Kroppar - Isaac Marion
24. Överenskommelser - Simona Ahrnstedt
25. Betvingade - Simona Ahrnstedt
26. Stendöd - Charlaine Harris
 
Läst: 12/26

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Jag tycker att de ser bra ut! Tycker det är kul att se hur det går framåt med ett köpförbud.
Det här kommer gå på ett kick ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0