Det där med bokköpförbud

Jag har varit så lockad att fuska med mitt köpförbud, men vet ni vad som känns så himla bra nu? Jo, att listan med 26 böcker nu har krymt till 10. Det är ju ingenting jämfört med hur många böcker det var förut! Nu när jag känner att jag faktiskt börjar närma mig målet har jag blivit säker på att jag kommer att klara det utan att fuska. Även om det gäller något som ett köpförbud på böcker är det alltid en skön känsla att nå ett mål :)
 
 
Och förresten, ni som har varit/är/ska på Bokmässan - hoppas att ni har haft/har/kommer ha det hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Sara - en bokblogg

Jag borde ha köpförbud, så många olästa böcker som jag har i min bokhylla... Men just nu är det så många nya böcker jag vill ha! :D

Sv: Ja, filmatiseringen från -95 är så underbar! Måste nog se om alla nu! Tur att jag har dem hemma på DVD, haha.

Svar: Förstår preciiis hur det är!
Det måste jag med göra känner jag, alltid så mysigt :)
Hanna Selin

2012-09-29 @ 14:32:41
URL: http://uggsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0