Överenskommelser

Började läsa Överenskommelser igårkväll, men var nog för trött för att komma in i den. Stängde därför igen den efter några sidor och tog sedan upp den till frukosten imorse. 
 
Det blev en lång frukost kan jag säga. Över 100 sidor lång frukost. Tror inte ens det kan räknas för frukost. Är väldigt förtjust över hur mycket jag gillar att läsa den här boken och Simona Ahrnstedts språk. Så har jag alltid varit svag för 1700-1800-talen också. Och 1900-talet. Och 1600-talet. Ni fattar grejen - jag gillar historiska miljöer.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, älskar denna boken! Läst den för drygt ett år sedan och jag väntar på hennes andra bok, Betvingade, ska anlände hem :)

Svar: Känner redan nu att jag är sugen på att läsa Betvingade också!
Hanna Selin

2012-09-09 @ 16:50:18
URL: http://iheartbooks.blogg.se
Postat av: Tessans Bokblogg

Oooh, den är så himla bra! Och Betvingade måste du klicka hem. Så otroligt fin och bra!! =)

2012-09-09 @ 18:45:36
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0