Tävlingstips

Det känns som att det är många bokbloggare och bokbloggar som fyller år den här perioden. Själv fyller jag om två dagar, något jag egentligen skulle vilja skjuta upp då jag redan känner 19-årskrisen komma krypande. (Ja, jag är 18, okej 19 minus två dagar, och har ångest över hur gammal jag är. Det är normalt. Tror jag. Kanske.)
 
I och med alla födelsedagar blir det en del tävlingar och utlottningar av böcker. Har nyligen gjort ett inlägg med tips om tävlingar här, men här kommer några fler!
 
  • Nellons bokblogg blir ett år i oktober, och firar därför med att ge två vinnare två böcker var. Var med här. 
  • Hos Boklysten kan man vinna Fifty Shades of Grey-trilogin!
  • TeenBooks har sin första tävling. Där kan man vinna signerade Ett litet hål i mörkret
 
Själv kommer jag att anmäla mig till tävlingen på Nellons bokblogg, då det känns som böcker som passar mig. Jag tycker det är onödigt att vara med i tävlingar där jag inte jättejättegärna vill ha boken/böckerna i fråga. Då minskar ju chansen för de som verkligen vill vinna :) 

Kommentarer
Postat av: somestuff.blogg.se

Haha jag är 15 och vill verkligen bli två-tre år äldre så man får leva lite. Gått ut skolan och kan göra en massa andra saker liksom, ut och resa tillexempel! :)

2012-09-16 @ 19:01:52
URL: http://somestuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0