Serienördar, får jag be om er uppmärksamhet?

Jag vet inte hur ni har det, men själv känns det ofta som att jag har så många serier att se att jag inte håller koll på när det kommer ut nya avsnitt av dem. Även om jag inte följer jättemånga serier som går just nu är det alltid lite av ett problem. Igår kväll hittade jag lösningen på den här hemsidan. 
 
Här kan man göra sin egen tv-seriekalender nämligen! Man kan välja att se när alla tv-serier sänds eller kryssa för just de man följer och vill följa. På så sätt har man alltid koll på när nästa avsnitt har kommit ut. 
 
 
Här ser ni vilka serier jag ska titta på den här veckan! Sedan har jag massa serier jag vill titta ikapp men det är en helt annan sak... Det får bli när det blir. (Och nej, det här är inte ett sponsrat inlägg eller så. Jag blev bara lite exalterad över att få koll på mitt serieliv.)

Kommentarer
Postat av: Madeleine K

Oh det är ju sjukt bra! Jag följer typ 14 olika serier så det passar mig perfekt!

2013-01-25 @ 11:20:48
URL: http://maddie-bokblogg.blogspot.se/
Postat av: Carro

Var en serienörd när jag var yngre, nu ser jag inte ens på tv längre.. Har kanske fyllt min kvot ;)

2013-01-25 @ 17:18:25
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Postat av: Anjena

Tack för detta tips! Precis vad jag behövde! :-) Och jättekul att hitta hit. Toppenbra blogg som jag absolut kommer att besöka fler gånger!

2013-02-12 @ 08:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0