Beställning

Om ca en vecka sätter jag mig på planet till Sverige för att ha lite semester hemma. I och med att jag redan har en hög med böcker här som jag måste få med kändes det som en bra idé att göra en liten bokbeställning hem till Sverige, så jag slipper krångla med ännu fler böcker i bagaget. Dessutom vill jag ha en böckerna jag beställt i US-utgåva och den får jag inte tag på så smidigt här i alla fall. 
 
Denna gången blev det billigast att beställa böckerna från adlibris, ett ställe som jag faktiskt aldrig har handlat ifrån. Det var på tiden nu, och så hoppas jag på att böckerna kommer hem ungefär samtidigt som jag gör det. Det blir en trevlig välkomstpresent från mig själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0