Spontant inköp

 
Igår när jag var på stan fann jag mig i ett plötsligt behov av en bok. Eftersom min boksamling här i Oxford är väldigt liten och att jag bara hade drygt en oläst bok kvar kände jag att det var okej att spontant köpa en bok jag aldrig hört talats om. Jag minns inte när det hände sist - i vanliga fall är mina bokköp mycket mer planerade än så. 
 
Boken fick bli Netherwood av Jane Sanderson och ska tydligen vara rätt lik Downton Abbey. Förhoppningsvis kan den passa mig som älskar Downton Abbey och den historiska brittiska miljön. Då boken gick på £1.5 får det vara värt en chansning! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Den låter riktigt intressant! För hur kan man inte älska Downton Abbey lixom?!

2013-05-13 @ 11:21:11
URL: http://fridasbokhylla.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0