Tävlingar!

Det pågår ett flertal tävlingar och utlottningar på lite olika bokbloggar just nu, så jag hoppas att ni inte missar att vara med i dem. De jag har hittat är de här, men om ni har hört talas om någon mer får ni gärna hojta till. 
 
 
Tävling 1 hittar ni hos Bokzoem som firar sin ettårsdag. Vinsten är bok/böcker för 200kr på adlibris. Det säger man ju inte nej till, eller hur?
 
Tävling 2 hålls på Reading this world. Här kan man vinna en lite äldre ungdomsbok. Det kanske inte är något man skulle läsa i vanliga fall så jag måste säga att det låter spännande!
 
Tävling 3 är det Miriam på Schitzo-Cookies bokblogg som står för. I potten ligger Soulless och Dealing with Dragons. Soulless har jag läst på svenska (Själlös) och jag verkligen älskade den. 
 
Tävling 4 har vi på Amelies boktips. Pris? Rubinröd, som jag själv är väldigt nyfiken på. 
 
Tävling 5 (jag hittade en till!) finns hos Nilmas Bokhylla. Där är det två böcker i Percy Jackson-serien som lottas ut! 
 
Så vad väntar ni på? In och tävla med er om ni inte redan gjort det! Det är i alla fall vad jag tänker göra nu :)

Kommentarer
Postat av: Zozzo

Tack för att du länkar vår tävling! :)

2012-09-05 @ 20:20:42
URL: http://bokzoem.blogspot.com
Postat av: Makieu

Vi har också en tävling nu :) Var gärna med! :)

Svar: Den måste jag kolla in!
Hanna Selin

2012-09-09 @ 11:37:09
URL: http://teenbooks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0