Några böcker jag gärna skulle sätta tänderna i

(Tidsinställt inlägg: Egentligen traskar jag runt på mysiga gator i Spanien)

Eller hur som helst skulle jag gärna läsa dem. Har hört mycket bra om en del medan andra fångade mig genom vad som verkar vara en spännande handling. De skulle verkligen göra sig jättebra i min bokhylla...


Unwind - Neal Shusterman
City of Bones - Cassandra Clare
Ultraviolet - RJ Anderson
The Fault in our Stars - John Green


The Dead-Tossed Waves - Carrie Ryan
The Maze Runner - James Dashner
Daughter of Smoke and Bone - Laini Taylor
Gone - Michael Grant


Sweet Venom - Tera Lynn Childs
Delirium - Lauren Oliver
Scarlet - A.C Gaughen
Entwined - Heather Dixon

Synd att min plånbok verkligen inte vill låta mig köpa dem.

Kommentarer
Postat av: Johanna

The Fault in Our Stars, Delirium, The Maze Runner och Gone vill jag också läsa :)



City of Bones är jättebra :)

2012-04-29 @ 14:38:59
URL: http://boktjejerna.devote.se
Postat av: felicia

Är riktigt sugen på The fault in our stars och The maze runner. Ska snart ta tag i Gone och Delirium fast på svenska ^^

2012-04-29 @ 15:16:33
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0