Bokköpförbud: uppdaterad lista

För några dagar sedan skrev jag en lista på eventuella böcker jag ska läsa för att få upphäva mitt bokköpförbud. Här är den uppdaterade listan efter att ha läst lite och fått lust att läsa några till. De från och med nummer 17 på listan har jag lagt till nu. 
 
1. I'd tell you that I love you but then I'd have to kill you - Ally Carter
2. Brisingr - Christopher Paolini (omläsning)
3. Matched - Ally Condie
4. Harry Potter and the Goblet of Fire - J.K. Rowling (omläsning)
5. Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
6. The Dead-Tossed Waves - Carrie Ryan
7. Mitt perfekta liv - Sarah Dessen
8. Karriär och köksbesvär - Sophie Kinsella
9. Flickan från tjugotalet - Sophie Kinsella
10. Ögat över månskäran - Libba Bray
11. Breaking Dawn - Stephenie Meyer (världens segaste omläsning)
12. Allt för min syster - Jodi Picoult
13. All Together Dead - Charlaine Harris
14. The Nine Lives of Chloe King del 2 - Liz Braswell
15. Så blir du populär - Meg Cabot
16. Evermore - Alyson Noël
17. City of Ashes - Cassandra Clare
18. Vargbröder - Michelle Paver (omläsning)
19. Vargbröder: Havets fångar - Michelle Paver (omläsning)
20. Prinsessa i högform - Meg Cabot (omläsning)
21. From Dead To Worse - Charlaine Harris
 
Men
 
Jag har bestämt för att få belöna mig själv när det händer vissa bra saker i mitt liv. Om de inträffar innan jag har hunnit läsa alla de här böckerna alltså. Vid de här fallen får jag nämligen gå in i en bokhandel (internet som fysisk) och köpa vilken bok jag vill. 
 
1. När jag tar körkort
 
2. Om mina eventuella förhoppningar/planer för hösten/vintern faktiskt blir av
 
Oj, vilket ordentligt köpförbud detta verkar bli. 

Kommentarer
Postat av: Emilie

När jag tog körkort belönade jag mig själv med "to kill à mockingbird" var i och för sig så stolt att jag hade kunnat köpt cirka femhundra böcker men fick lägga band på mig själv :)

Hur långt har du kommit med körningen?

Svar: Jag tycker det är helt rätt att få belöna sig då! Man kan väl säga att jag är inne i slutskedet nu (om allt går som det ska). Har en "testuppkörning" nästa vecka och riktiga uppkörningen/skrivningen närmar sig med stormsteg. Hjälp!
Hanna Selin

2012-08-24 @ 07:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0