Jag ska snart återgå till att blogga om böcker igen.

 
Måste bara säg att Coldplay ÄR det bästa sättet att inleda hösten på. Jag gjorde det 2008 och 2009 också så höstarna däremellan har verkligen saknat någonting. Det var fantastiskt fint att se och känna arenan explodera tillsammans med fyrverkerier och konfettikanoner. Att höra 33 000 röster sjunga med. Den där stämningen

Jag skulle vilja säga att ni som var där inte missade någonting, för om någon säger det brukar det kännas bättre. Men tyvärr, jag tänker inte ljuga. Kvällen var magisk och den som inte varit med om något liknande tycker jag verkligen synd om. 

Kommentarer
Postat av: Nilmas Bokhylla

Jag var där och jag håller med, magiskt!

Svar: Ja, fantastiskt!
Hanna Selin

2012-09-01 @ 20:35:28
URL: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0