Lässtatus

För några veckor sedan köpte jag äntligen Anna and the Fench Kiss. Det är en sådan bok jag läst så mycket gott om och som det kändes som att jag var sist i världen med att läsa. 
 
I förmiddags började jag alltså läsa om Annas nya liv i Paris. Först tänkte jag att alla som lovordat boken så mycket kanske överdrivit (eller haft en annan smak än mig). Men så något kapitel senare - iiiiiiiiiirgh. Suck. Där föll jag också för St. Clair. Nu har jag lagt ifrån mig boken, dels för att jag ska hårdplugga körkortsteori och dels för att läsningen gick alldeles för fort. Måste dra ut på det så jag hinner njuta ordentligt. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Visst är det jobbigt med böcker som är riktigt bra och man sträckläser de så de ta slut så fort :/

2012-08-27 @ 18:11:16
URL: http://bokraden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0