Spännande boksläpp

Det finns några boksläpp den här veckan som jag är väldigt intresserad av, framför allt de här.
 
Glitch - Heather Anastasiu 
En dystopi som jag har nämnt tidigare och har stått på min önskelista länge. Egentligen har jag inte så bra koll på vad den handlar om, men när jag läste beskrivningen första gången var det något som jag fastnade för direkt. 
 
Throne of Glass - Sarah J. Maas
En lönnmörderska. Och en prins? Kanske? Boken har också stått på listan ett bra tag och det känns som att den skulle kunna vara riktigt bra. 

Innocent Darkness - Suzanne Lazear
En steampunk, alltså en genre som jag inte har läst så mycket av men gärna vill utforska mer. Vad jag förstår handlar den även om någon typ av älvor, så vi får se hur den kombinationen fungerar. Det ska bli intressant att se vad andra tycker om den här, för det kommer antagligen (tyvärr) dröja ett tag innan jag köper den. 

Kommentarer
Postat av: Boktrollet

Glitch står på min önskelista också :D

2012-08-07 @ 21:02:39
URL: http://boktrollet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0