Utmaning: 8 fakta/vanor om dig själv

En av de saker som går runt på bloggar är utmaningen att berätta 8 saker om sig själv. Jag blev utmanad av Petra!
 
Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen hos dem så att de vet att de har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.
 
1. Ibland låtsas jag vara allergisk mot skaldjur bara för att jag verkligen inte tycker om det. 
 
 
2. När jag var liten (kanske 4-5) och vi hade höns fick jag en egen tupp. Han var minst i hönsgården och väldigt elak. Jag döpte honom till Larsson. 
 
 
3. När jag var 9 blev jag hästägare första gången. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. 
 
 
4. Inför studenten i år skrev vi språknördar på latin på vårat flak. När vi i latinklassen (fyra personer) träffades igen två månader efter studenten började vi genast klaga på hur felaktigt folk använder grammatik ibland. Det var det populäraste samtalsämnet på lunchen i skolan också. 
 
 
5. Jag hade en väldigt röd klänning på min studentbal. 
 
 
6. Det har hänt flera gånger att jag drömt att en massa missbildade, rabiesmittade zombiekatter försöker komma in i mitt hus och skada mina katter. 
 
 
7. Jag har en stark hatkärleksrelation med mig själv. 
 
 
8. Jag har åkt till Holland, Österrike, Italien, Tyskland och Danmark för att gå på konserter. I den konsertmanin hände det också att jag sov på gatan, köade i snöstorm, var med på inspelning av en livedvd och efterfestade med ett av favoritbanden. 
 
 
Hjälp, det det var svårare än jag trodde! Vad häftigt mitt liv verkar plötsligt. Synd att det inte är det egentligen. Hur som helst - jag tänker fuska. Jag tänker inte utmana någon specifik bloggare. Jag utmanar DIG om du ännu inte har svarat på de här frågorna. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha det där med skaldjuren gör jag också ibland ;)

Svar: Haha tycker det är väldigt bra faktiskt ;)
Hanna Selin

2012-08-20 @ 21:17:45
URL: http://liijobooks.blogspot.com
Postat av: Anna - Boktycke

Vad fin du var på balbilden! Måste även erkänna att ditt liv verkar väldigt häftigt (speciellt det där med att efterfesta med ett av favoritbanden!) :p

Svar: Åh tack! :D
Hanna Selin

2012-08-20 @ 21:23:24
URL: http://boktycke.se
Postat av: Lisa

Din balklänning var hur fin som helst! Eller ja, hela du var såklart fin. ;)

Svar: Tack så jättemycket!
Hanna Selin

2012-08-21 @ 21:49:18
URL: http://boklisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0