Vill ha den här veckan

Jag tycker det är väldigt roligt att läsa om nya boksläpp hos Anna på Boktycke och tjejerna på Boooklovin, men jag skulle aldrig orka sammanställa sådana inlägg själv varenda vecka. Har heller inte det intresset att ta reda på mycket om aktuella boksläpp (har alldeles för många böcker som inte är sprillans nya att läsa) men det är grymt att dessa bloggare brukar göra inlägg om detta!
 
Men även om jag inte är lika ambitiös gällande nya boksläpp tänkte jag visa vilka nya böcker som fångat mitt intresse och hamnat på min önskelista. 
 
 
The Treachery of Beautiful Things - Ruth Frances Long
Både omslaget och titeln är sådär underbart förtrollande som jag gillar. Lite sagoaktigt liksom. Tror handlingen har någonting med älvor att göra... och någon skog. 
 
The Unnaturalists - Tiffany Trent
Kolla på omslaget! Hur fint är det inte? Tror att det är en steampunk i ett alternativt London. Jag är verkligen jättesugen på att läsa någon steampunkaktigt. Varför har jag inte läst mer steampunk? Varför har jag köpförbud? 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad snällt sagt. Blir så glad av att läsa sånt :D

Är väldigt intresserad av de där böckerna jag med. Låter riktigt bra och båda omslagen är väldigt fina. Så synd att man aldrig kommer hinna läsa alla böcker som man vill :(

2012-08-13 @ 21:15:18
URL: http://boooklovin.blogspot.com
Postat av: Linnea

Det första omslaget var riktigt snyggt!

2012-08-14 @ 19:57:28
URL: http://liijobooks.blogspot.com
Postat av: Anna - Boktycke

Säger som Frida, superkul att höra att du uppskattar inläggen :)

2012-08-14 @ 21:49:29
URL: http://boktycke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0