Köpt på The Works

Det finns underbara bokhandlar här i Oxford. Det är i princip omöjligt att gå på stan utan att gå förbi en, vilket jag inte hände lika ofta i Sverige. Det är olika bokhandlar också. Små, stora, billiga, dyra, med fiction- och facklitteratur. 
 
The Works är en av de som inte har så många hyllor med böcker, men böckerna de har säljs för ett riktigt bra pris. Häromdagen lyckades jag inte går därifrån utan att köpa med mig fyra stycken. Grejen är den att affären tar in ett visst antal böcker som de säljer billigt, vilket brukar gå fort, och sedan tar de in andra böcker nästa gång. Så när man ser något man gillar och vill vara säker på att man får det måste man köpa det direkt. 
 
De här böckerna köpte jag! 
Pris? 3 för £5, vilket är drygt 50kr, och den fjärde för £2, drygt 20kr. I stort sett fyra böcker till priset av en. 

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Men shit vilket bra pris!! :)

Svar: Hihi, jag vet!
Hanna Selin

2012-12-12 @ 14:11:40
URL: http://bokraden.blogspot.com
Postat av: Petra

Läs inte baksidan på My Soul to Keep, den spoilar typ hela boken. :)

Svar: Tack för varningen!
Hanna Selin

2012-12-13 @ 11:10:01
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se/
Postat av: Sara - en bokblogg

Whaaaat! Jag vill också fynda bra och billiga böcker! :D

Svar: Haha, ja det är aldrig fel :D
Hanna Selin

2012-12-13 @ 12:28:50
URL: http://uggsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0