Läser just nu

Clockwork Prince
Det är sådär att jag vill läsa hela tiden men inte vill att boken ska ta slut. Så jag försöker ta pauser, försöker dra ut på det, men samtidigt vill jag ju läsa. Ibland går jag tillbaka och läser om stycken och dialoger, smakar på orden lite extra.

I vanliga fall när jag läser en bok händer det att jag hoppar över lite ord här och lite meningar där men nu är det tvärtom - om jag känner att jag tappade fokus under ett stycke går jag tillbaka och ser till att få känna på varje ord ordentligt. 
 
Jag tycker så himla mycket om den här boken, om karaktärerna och om miljön. Älskar. Tror jag gillar The Infernal Devices mer än The Mortal Instruments och det om något säger väl något. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0