Delirium/Pandemonium/Requiem

 
Jag har tänkt att snart ge Delirium ett försök till. Läste ungefär halva boken, men tog sedan ett uppehåll på några veckor. Snart måste jag fortsätta med den innan jag glömmer vad som hänt. Med tankarna på att fortsätta läsa, dök även tankar på omslagen upp. 
 
Just detta omslag till Delirium gillar jag väldigt mycket, men jag vet inte vad jag tycker om de andra. De passar absolut, har fina färger (fast hade nog gillat de mer om alla gick i den lite blåare tonen, eller något liknande) och typsnitt och om de har lika fin baksida som Delirium lär jag inte bli besviken. Men ändå. Det är något skumt med dem. Förmodligen huvudet som dyker upp bland blad och annat och ser allmänt besvärat ut. Huvudet alltså. Nej, jag både tycker om och inte tycker om omslagen. 

Kommentarer
Postat av: dominic

omslagen var jätefina, 1000 ggr snyggare än det svenska. varför slutade du läsa efter halva första boken? inte tillräckligt bra?

2012-07-19 @ 15:55:48
URL: http://youngadults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0