Honey I'm home!

Hemma! En hel del läsning har det blivit så det kommer dyka upp lite recensioner så småningom. Men jag läste in bara, utan inhandlade även lite nya böcker. Det blev de här:
 
 
Mitt perfekta liv - Sarah Dessen 
Har ju sagt att jag velat läsa nån bok till av Dessen, så när den här stod så fint där på hyllan och det fanns ett bra erbjudande när man köpte tre böcker, var det självklart att jag tog med den här. 
 
Våldnadernas Berg (Vargbröder #6) - Michelle Paver
Okej, faktum är att jag inte har bok fem men de hade inte den inne så jag fick bunkra upp med nästa bok istället. Nästa gång kanske femman finns men inte den här. Hoppas att jag får tag på den snart bara för jag är sugen på att se hur serien fortsätter och slutar!
 
Ögat över månskäran - Libba Bray
Den här serien har jag varit nyfiken på länge. Jag har för mig att boken utspelar sig i viktorianska eran, något som jag bara älskar så det ska bli spännande att se vad jag tycker. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0