30 Days of Harry Potter

Hos Bokrygg och BokBeate hittade jag den här roliga listan - 30 Days of Harry Potter. Jag har aldrig försökt mig på en sådan lista förut, men den här kändes av någon anledning roligare än de tidigare jag läst. Kanske för att det är just Harry Potter. Vissa punkter kommer jag nog behöva fundera ordentligt på. 
 
Day 1: Favorite book in the series.
Day 2: Least favorite book in the series.
Day 3: Favorite character.
Day 4: Favorite villian.
Day 5: Saddest moment.
Day 6: Favorite professor.
Day 7: Least favorite professor.
Day 8: Favorite subject.
Day 9: Least favorite subject.
Day 10: Favorite shop in Diagon Alley.
Day 11: Most handsome character.
Day 12: Most beautiful character.
Day 13: Most missed dead character.
Day 14: Favorite book cover.
Day 15: Favorite Tri-Wizard Tournament challenge.
Day 16: Favorite Hogwarts house.
Day 17: Favorite animagus.
Day 18: Favorite unforgivable curse.
Day 19: Favorite horcrux.
Day 20: Funniest moment.
Day 21: Most emotional moment.
Day 22: Aspired Quidditch position.
Day 23: Whose pantronus is your favorite?
Day 24: Your own patronus.
Day 25: Favorite Dursley.
Day 26: Favorite wand.
Day 27: Favorite magical ability.
Day 28: Favorite death eater.
Day 29: Favorite Hogwarts portrait.
Day 30: Favorite spell.

Kommentarer
Postat av: Bella

SV: Ja, det tycker jag låter som en bra idé. Gör det du! :D

2012-06-24 @ 21:24:03
URL: http://bellasbok.blogg.se
Postat av: Felicia

Haha jag har inte ens läst Harry Potter, tycker inte heller om filmerna speciellt mycket (måste vara den enda på hela jorden... :p )

2012-06-25 @ 00:02:38
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0