Läst i år

Årets tredje månad börjar närma sig sitt slut, hyran inför nästa är betalad och snart är det påsklov. Hittills i år har jag läst 11 böcker (om jag inte missat någon) men fler lär det bli.

1. Välkommen hem - Johanna Lindbäck
2. Lida - Stephen King (omläst)
3. Harry Potter und der Stein der Weisen - JK Rowling
4. Eragon - Christopher Paolini (omläst)
5. Må döden sova - Anna Jansson
6. Järnkonungen - Julie Kagawa
7. Den äldste - Christopher Paolini (omläst)
8. Den gode tjuven - Hannah Tinti
9. Tiara och Dr Martens - Meg Cabot (omläst)
10. The Hunger Games - Suzanne Collins (omläst)
11. Before I fall - Lauren Oliver

Det är en salig blandning böcker, främst amerikanska. Det är lite tråkigt känner jag. Jag skulle gärna läsa fler böcker från andra länder. Amerikanska är dock mycket lättare att få tag i. Jag får bli bättre på att leta efter annat också helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0