Present till mig själv

De allra bästa paketen kan ibland vara dem man unnar sig själv. I slutet av förra veckan hämtade jag ut ett paket med ett gäng böcker på posten, alldeles fnittrig och glad. Visst är jag mån om mitt utseende, men det är bra mycket roligare att lägga pengar på böcker än kläder. Lite nytt i bokhyllan blev det alltså:

Silence - Becca Fitzpatrick
Eftersom att jag har och har läst de två andra böckerna i triologin måste jag även ha den här. För några år sedan tyckte jag speciellt mycket om ettan, men nu tycker jag att de är väldigt överskattade. Men jag måste ju se hur det slutar...

Before I Fall - Lauren Oliver
Äntligen, äntligen, äntliegn. Mycket mer än så kan jag inte säga. Jag har tjuvläst lite i den svenska versionen och är redan fast.

The Forest of Hands and Teeth - Carrie Ryan
En ren chansning. Jag har hört delade åsikter om den här boken och har beslutat mig för att bilda en egen uppfattning.

Divergent - Veronica Roth
Likaså med den här. Ganska omtalad har den varit, och jag har hört både ris och ros. Min nyfikenhet har till slut fått mig att vilja läsa den själv.

Harry Potter und der Kammer des Schreckens - JK Rowling
Jag har som sagt tagit mig an Harry Potterböckerna på tyska. Och ja, boken är tysk, så ryggen på den är inte riktigt som alla andra, precis som Harry inte riktigt är som alla andra barn.

Kommentarer
Postat av: Andrea :D

Divergent♥

2012-03-27 @ 20:36:01
URL: http://andypandycool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0