Sjutton år och självgod


Sjutton år och skitsnygg är boken jag har sjunkit ner i för tillfället. Hittills har jag läst ungefär en fjärdedel och kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker än. Jag både stör mig på, och gillar, huvudpersonen Felix. Det jobbiga är att han är så dryg och självgod. Jag hade förmodligen inte stått ut med honom i verkligen. Jag gillar ändå hur målmedveten han är och hur väl han känner sig själv. Det återstår att se vad jag kommer tycka om resten av boken helt enkelt. Underhållande läsning är det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Felicia Svanäng

Är lite halvsugen på den där boken.. :)

2012-05-17 @ 17:47:09
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0