Sommarläsning

Att läsa i solen ska ju vara underbart. Jag älskar att göra det. Just nu känner jag mig dock lite fast i läsningen - jag läser för att läsa och inte för att jag egentligen vill. Har hur som helst kommit halvvägs i Vänskapsband, och även om den är mysig så får den gärna ta slut snart. Vid sidan om slöläser jag andra delen i House of Night, Betrayed. Även om den inte är så himla bra egentligen är det härligt med en ganska lättläst och enkel bok. Men lite tråkigt är det ju när man egentligen inte har något jättestort lässug...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Då får du väl beställa nån ny bok snart :) man blir verkligen lycklig när man får hem nya böcker :D

Ja, det ska själv bli kul vad jag tycker också :)

2012-05-24 @ 18:00:45
URL: http://boktjejerna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0