101%

 
Titta vad jag upptäckte! Jag har inte tagit den här utmaningen på så stort allvar men det är ändå lite kul. Visserligen har jag glömt att ta med några böcker och jag är osäker på när jag började utmaningen. Det var inte i januari, så mycket vet jag. I mars kanske? 
 
Det jag ogillar med läsutmaningar är att läsningen lätt blir ett måste. Så länge man inte läser av fel anledning kan det var kul att pusha sig själv  till att läsa lite till, prova på en annan sorts bok, läsa något man inte skulle ha läst annars etc. Men ja, så länge man inte läser av fel anledning. Det ska ju vara givande, intressant och gärna väldigt roligt! 

Kommentarer
Postat av: Man

Jag förstår precis vad du menar, och ett grattis är väl inte helt fel i sammanhanget!

2012-11-11 @ 18:41:15
URL: http://bokskadad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0