Första bokhandeln i sikte

 
När jag hade fått mitt bagage på Stansted var det flera timmar tills min buss till Oxford skulle gå. Det fanns en affär med flera väggar av böcker. Där släpade jag på två resväskor genom smala gångar samtidigt som jag plockade åt mig böcker och en smörgås. Det måste ha sett väldigt intressant ut, så mycket kan jag säga. 
 
På det här stället var det ett erbjudande att köpa tre böcker för två och jag kunde bara inte låta bli. Tyckte att jag förtjänade det, eftersom jag utsätter mig själv för något så utmanande (att flytta till en stad där jag inte känner en person alltså, inte att släpa på resväskorna i butiken). Dessa blev det alltså. 
 

Och nej, jag vet inte riktigt hur uppdateringen kommer vara medan jag är här. Tid att blogga har jag men internet på mitt rum är inget vidare och tankarna är ofta på annat. Men vi får se. Det dyker upp bokhandlar här hela tiden - jag behöver inte ens leta efter dem, och det är ju alltid trevligt att berätta om. 

Kommentarer
Postat av: veronica

åååh vill verkligen läsa obsidian, alla verkar älska den:)

Svar: Hoppas att den är lika bra som många säger!
Hanna Selin

2012-11-20 @ 21:45:21
URL: http://www.vettansbocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0