Tjabalabaloo

Som ni märker har bloggandet inte blivit min största prioritering sedan jag kom till England. Jag läser fortfarande era bloggar även om jag är dålig på att kommentera. Och jag läser. Åhja, jag läser! Och går in i bokhandlar och tittar runt på bibliotek. Jag har till och med ordnat ett bibliotekskort här i Oxford. 
 
Men jag ska bli bättre hade jag tänkt. Så det är lite recensioner på väg och förhoppningsvis tröttnar ni inte på mig. Så länge får ni gärna läsa om hur det går för mig i Oxford här
 
I lördags tog jag en dagstur till London, det var hur mysigt som helst!

Kommentarer
Postat av: annelie (boklotus)

Det ser fantastiskt mysigt ut! Jag blir så avundsjuk, sådär pyntar de aldrig där jag bor ;)

Svar: Jag som bott på landet/i skogen måste säga att nej, så gör de inte där heller ;)
Hanna Selin

2012-11-29 @ 19:18:15
URL: http://www.boklotus.se/bokblogg.htm
Postat av: Andrea

Gud vad avis jag blir av att bara se den där bilden ♥

2012-12-17 @ 20:59:35
URL: http://andypandycool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0