Jag och planer och världen och sånt.

Jag börjar frukta att mina böcker aldrig kommer komma och uppdateringen är inte alls så regelbunden som jag skulle önska. Egentligen har jag ju inget liv, men jag tror att jag börjar skapa mig ett! (Okej, det var kanske att överdriva lite.)
 
 
Någon kanske minns att jag pratade om att eventuellt besöka Irland? Irland har ändrats till Irland eller Storbritannien och "besöka" var nog en underdrift. Jag hoppas åka som au pair till Irland eller Storbritannien i åtminstone ett halvår. 
 
Alldeles nyss väckte jag liv i min gamla privata blogg för att börja dokumentera den här eventuella resan. Inget är bestämt och jag vet inte helt säkert om jag kommer klara att lämna mitt liv här för ett nytt i ett annat land, även om det bara är tillfälligt. Om någon skulle vara intresserad av att se hur det går med den resan (om det går) så får ni gärna titta in där! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0