Månadsrapport

 
1. City of Glass - Cassandra Clare
2. Varma Kroppar - Isaac Marion
3. Så blir du populär - Meg Cabot
4. Överenskommelser - Simona Ahrnstedt
5. Matched - Ally Condie
6. Flickan från tjugotalet - Sophie Kinsella
7. Breaking Dawn - Stephenie Meyer (omläsning)
8. Harry Potter and the Goblet of Fire - J.K. Rowling (omläsning)
9. Betvingade - Simona Ahrnstedt
10. Vargbröder - Michelle Paver (omläsning)
 
Fördelen när livet inte går i den riktning man vill - man får tid att läsa. Jag blev nästan chockad när jag såg resultatet efter den här månadens läsande. Har i alla fall betat av en hel del böcker på min bokköpsförbudslista och jag har motstått lockelsen att köpa nya böcker. 
 
Bäst i september: City of Glass, Harry Potter and the Goblet of Fire (även vid hundrade omläsningen)
"Sämst" i september: Så blir du populär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0