4 boxed set jag gärna vill ha

4. The Hunger Games
Jo, jag har redan böckerna men jag skulle gärna ha dem inbundna och med de här omslagen. Som det är nu har jag första med detta omslag och de två andra med UK-omslagen, alla väldigt lästa och brutna paperback. 
 
Pris:
Adlibris: 330 kr
Amazon: -
CDON: 349 kr
The Book Depository: 37.73 Euro (ca 320 kr)
 
 
 
3. Percy Jackson
Minns inte hur länge sen det var jag läste de tre första böckera om Percy Jackson (de som blev översätta den första gången böckerna gavs ut i Sverige). Minns inte mycket alls så är supertaggad på att läsa alla böckerna nu, helst på engelska. Den här boxen innehåller de fem böcker i paperback som tillhör Percy Jackson and the Olympians-serien. 
 
Pris:
Adlibris: 222 kr
Amazon: 31.50 £ (ca 336 kr)
CDON: 259 kr
The Book Depository: 26.10 Euro (ca 220 kr)
 
2. Edelstein-trilogin
Vill så himla gärna ha Kerstin Giers omtalade trilogi - på tyska. Det kanske är dumt att köpa alla tre på en gång för tänk om jag inte gillar dem? Oavsett så är det ju bra tyskaträning och snygga omslag. 
 
Pris:
Adlibris: 318 kr
Amazon: 29.28 £ (ca 310 kr)
CDON: 279 kr
The Book Depository: 33.36 Euro (ca 283 kr)
 
 
1. Harry Potter
Den ultimata boxen måste väl ändå vara den här. Harry Potter är UK så något annat än en utgåva från just UK hade bara kännts fel. Denna inbundna classic edition är perfekt! Visserligen har jag hela serien hemma (någon bok kan saknas), men då blandat på svenska, tyska och engelska, inbundna och paperbacks i flera olika omslag. Nej, en ordentlig samling vill jag ha. Någon gång när jag vinner en miljon. Eller fler, det vore också okej.
 
Adlibris: 1069 kr
Amazon: 199 £ (ca 2135 kr)
CDON: 1049 kr
The Book Depository: 125 Euro (ca 1063 kr)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, Percy Jackson boxen vill jag oxå haaa! ;)

2012-09-27 @ 19:09:33
URL: http://aloveforbooks.blogg.se
Postat av: Anna

Percy Jackson fick jag i födelsedagspresent och ser mycket fram emot att läsa dessa. Harry Potter-boxen skulle jag också vilja ha. Har hela serien på svenska och de tre sista (kanske fyra) i den Brittiska utgåvan. Men vill väldigt gärna ha alla sju.

2012-09-27 @ 20:31:59
URL: http://fantastiskaberatterlser.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0