En hög rec-ex

 
Bokköpförbud var det ja, men vem sa något om recensionsexemplar? Ibland kan man bara inte låta bli! De här böckerna har jag fått hem i veckan, och innan jag kommer få upphäva mitt bokköpförbud måste jag förutom de böcker som redan står på listan även läsa de här.
 
Stendöd - Charlaine Harris
Det här är sjätte delen i Sookie Stackhouseserien på svenska. Jag har redan läst den på engelska, men när denna överraskade mig genom att ligga i ett paket i brevlådan kunde jag ju inte säga nej. Serien har nu börjat ges ut av Fenix förlag (med väldigt snygga omslag) och det ska bara bli kul att se hur den svenska översättningen är. 
 
Varma kroppar - Isaac Marion
Jag har läst väldigt mycket blandat om Varma Kroppar och både känt avsmak och nyfikenhet för den. Tyckte inte att jag kunde döma boken utan att ha läst den så efterfrågade ett recensionsexemplar från Mix Förlag. Har nästan läst ut boken och är väldigt förvånad över jur mycket jag faktiskt gillar den. Utförligare recension kommer!
 
Överenskommelser & Betvingade - Simona Ahrnstedt
Om Simona Ahrnstedt har jag också hört en del. Det ska bli väldigt spännande att läsa hennes verk, speciellt eftersom hon är en svensk författare. Annars hade jag kanske inte brytt mig om att läsa de här böckerna, men det här är en författare som jag känner att jag vill få lite koll på. Kan bara tacka Damm förlag för den möjligheten. 
 

Sen tänkte jag även nämna att bloggens tråkiga design kommer att bytas ut relativt snart. Det ser ganska hemskt ut just nu men det är bara temporärt så jag hoppas ni står ut!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varma kroppar vann jag i en tävling i början av detta året och började läsa nästan direkt när jag fick den, men tyckte tyvärr inte den var speciellt bra så ska försöka läsa den snart igen :)
Var det enkelt att få recensionsex från Fenix?

Svar: Varma kroppar är väldigt speciell, så förstår om man inte gillar den!
När jag frågade om Varma kroppar skickade Bonnierförlagen (som Fenix ingår i) med det recensionsexemplaret utan att jag visste om det, så jag vet faktiskt inte. Den här gången var det det i alla fall haha :)
Hanna Selin

2012-09-08 @ 20:01:28
URL: http://boktjejerna.devote.se
Postat av: Beate

Hej! Du, jag måste fråga en lite grej, damp Överenskommelser och Betvingade bara ner i brevlådan hos dig eller bad du om att få dem? :) Jag råkar nämligen vara väldigt intresserade av dem också, älskar historiska romaner! ;D

Svar: De här bad jag om att få :) Klickade i dem genom "Beställ recensions-ex" på damm.se och hoppades på det bästa!
Hanna Selin

2012-09-09 @ 18:05:57
URL: http://bokbeate.blogspot.com
Postat av: Tessans Bokblogg

Såg nu att du hade Betvingade hemma osså!!! Skitbra! Love it!

Svar: Är redan nu väldigt sugen på att läsa även den!
Hanna Selin

2012-09-09 @ 18:46:10
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0