Ett paket!

Jag förstod inte alls varför det låg ett paket på mitt skrivbord när jag kom hem till min far idag. Trodde för en sekund att jag led av minnesförlust men sen insåg jag att det nog var böckerna jag vann i en tävling på ungdomar.se.
 
 
Böckerna var dessa. Draksystrar och Isgrottan av Cannie Möller. Anledningen till att jag över huvud taget var med och tävlade var för att Cannie Möller var på författarbesök i våran årskurs när jag gick på högstadiet. Kommer knappt ihåg vad vi läste av henne då men tänkte att det kunde vara kul att se vad hon skriver för något. Lite snopet upptäckte jag dock att det här var del två och tre i en serie och att förste delen gavs ut av ett annat förlag. Vet inte om det går att hoppa in i serien såhär eller om det blir för förvirrande. Får göra lite efterforskningar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0