Beautiful Creatures vs Beautiful Creatues

 
Jag har ett problem. Om knappt två veckor kommer Beautiful Creatures ut på bio och innan dess skulle jag jättegärna läsa boken. Eftersom boken är ganska tjock skulle jag vilja börja läsa den ungefär... nu. Problemet är inte att jag bara inte har boken utan även att jag vill få tag på den i rätt omslag. 
 
Med rätt omslag menar jag omslaget som inte är filmomslaget med människor på. De skyltar stort med den här boken på Waterstone's och andra bokhandlar här, och jag har sett båda omslagen när jag inte var ute efter boken. Nu när jag vill läsa den hittar jag däremot bara fel omslag. Det gör mig så irriterad! Jag vill ha en lila eller en svart bok men inte en bok med massa människor på. Speciellt inte om det visar sig att jag gillar boken och jag vill köpa fortsättningen. 
 
Ni boksamlare förstår mig nog. Livet är hårt ibland.

Kommentarer
Postat av: Tessans Bokblogg

Hoppas du hittar den du vill ha! :)

Svar: Tack, jag ska leta!
Hanna Selin

2013-02-01 @ 11:16:38
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/
Postat av: Carro

Är inte heller så överdrivet förtjust i böcker med filmomslag..

Svar: Tycker det kan vara fint, men det räcker oftast med det omslaget på just filmen tycker jag :)
Hanna Selin

2013-02-01 @ 14:09:44
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Postat av: Nicole

Uh jag hatar filmomslag! Jag har den lila och den är riktigt sådär blank och fin som delirium är, det glittrar liksom lite i den :) Helt fantastiskt! Beställ den från internet? Mycket smidigare! ;)

Svar: Gillar verkligen den lila!
Hanna Selin

2013-02-04 @ 01:14:48
URL: http://www.bok-tokig.com
Postat av: Rebecka

Jag köpte min bok på Akademibokhandeln, den hade inte en levande själ på omslaget (om man inte räknar träden), och var inte rädd för att du inte kommer hinna läsa klart boken innan filmen kommer på bio, när du väl börjat läsa kan du inte sluta! :)

2013-02-12 @ 09:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0