Två från Waterstone's

 
I lördags hittade jag precis den utgåvan av Beautiful Creatures som jag ville ha! Nu får jag ta tag i att läsa den innan filmen kommer ut. Jag fick även med mig Crossed för det känns som att den har tittat på mig varje gång jag gått in i bokaffären. Det är nog dags att läsa den nu när även den sista delen har kommit ut. 
 
Sedan jag flyttade till Oxford har jag faktiskt inte handlat några böcker online. Dels för att jag inte är helt säker på hur man tar emot paket som inte kommer genom dörren, men främst för att jag inte har känt något behov av det. Det finns gigantiska såväl som pyttesmå bokaffärer i den här staden, priserna varierar mellan 2 och 9 pund för en paperback (1 pund är drygt 10 kr) och utbudet är bra. Och vet ni hur mysigt det kan vara att strosa på Oxfords gator, mellan kyrkor och universitetsbyggnader och stanna till vid en bokhandel här och där? 
 
Extremt mysigt.
 
Så om det inte gäller någon speciell bok som jag vill ha i någon speciellt utgåva tänker jag fortsätta att köpa mina böcker i affär. 

Kommentarer
Postat av: Elin - Bokparadiset

Har bara 100 sidor kvar i beautiful C.. och den är riktigt spännande när man kommit in i den! Crossed fick jag hem förra veckan, hoppas jag snart ska ta tag i den!

Svar: Jag har läst ungefär halva och gillar den hittills :)
Hanna Selin

2013-02-04 @ 12:29:16
URL: http://bokparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0