HJÄLP

Kära bloggläsare, jag behöver er hjälp. Det faktum att ni läser min blogg borde ha något att göra med att ni har någorlunda samma smak som jag när det kommer till böcker. Men kanske har vi samma smak när det gäller annat också?

På söndag åker jag tillbaka till England och håller nu på att fylla ett stort USB-minne med filmer och musik. Grejen är den att jag är inte helt säker på vad jag vill ha med. Om ni känner för det så får ni jääääääääättegärna komma med förslag och tips. Jag är öppen för det mesta förutom kriminalare!

(Serietips är också välkomna!) 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Tycker precis som du att böcker kan bli lite FÖR gulliga, men enligt mig så tyckte jag inte att Meant To Be var det. Tyckte att den var precis lagom söt och gullig! :)

Svar: Det låter lovande!
Hanna Selin

2013-01-04 @ 22:13:12
URL: http://aloveforbooks.blogg.se
Postat av: Alekzandra Kelahaara

Almost Famous är en väldigt bra film som funkar i alla lägen!

Svar: Tack! Tror inte jag hört talas om den men ska kolla upp vad det är för någon :)
Hanna Selin

2013-01-04 @ 22:23:09
URL: http://bookupied.blogg.se/
Postat av: [Anna]

Ta med dig någon serie som du älskar, som du kanske har sett förr eller inte har sett klart för det är lättare att orka se när man redan har lite bakgrund än att börja på en ny serie :)

Svar: Det ska jag absolut göra, tack!
Hanna Selin

2013-01-05 @ 09:53:14
URL: http://bokraden.blogspot.com
Postat av: Linnea

"Letters to Juliett"
"Battle Royal"
"Hunger Games"
"The proposal"
"The woman in black"
"Hysteria"
"Niceville"
"Trassel"
"War horse"
"Draktränaren"
"The girl next door"

Några filmer jag gillar i alla fall :)När det gäller musik gillar jag Green Day, Simple Plan, Taylor Swift och Lars Winnerbäck :)

Svar: Åh tack så mycket för tipsen! Ska se om jag får med lite av det :)
Hanna Selin

2013-01-05 @ 10:17:05
Postat av: Petra

Filmer jag gillar: Sagan om ringen trilogin, The Hunger Games, Tomorrow when the war began, I am number four, Twilight filmerna, Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief, The Avengers, Iron Man, Thor, National Treasure, Die Hard 1-4, Dödligt vapen 1-4, The Expendables 1&2, The A-Team, Blade 1-3, Rush Hour 1-3, Shanghai Noon+Knights, This Means War, 21 Jump Street, Mirror Mirror, Cry Baby, Rock of Ages, Fired Up, Easy A, All About Steve, The Dukes of Hazzard, I Love You Man, Baksmällan, The Other Guys, Due Date och allt av Tim Burton och Quentin Tarantino. :)

Svar: Åh tack tack tack! Flera av de här gillar jag också väldigt mycket men många har jag inte sett :)
Hanna Selin

2013-01-05 @ 11:52:12
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se
Postat av: Lena

Filmen "Hope Springs", en jättemysig film med Maryl Streep och Tommy Lee Jones i huvudrollerna!

Svar: Tack för tipset! Den veckar mysig :)
Hanna Selin

2013-01-05 @ 11:54:16
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Beate

Bra serier: Förhäxad, Vänner och Merlin!
Bra musik: Queen, First Aid Kit, Paramore, Taylor Swift och Regina Spektor!
Bra filmer: En förtrollad romans, Trollkarlens lärling, Stolthet och fördom, Snow White and the Huntsmen och Star wars!

Jag tänker inte tipsa om böcker, jag vet att du redan har bra koll på det ;D Hoppas du får det awesome i England!!

Svar: Åh tack så mycket för alla tips :D
Hanna Selin

2013-01-05 @ 18:14:48
URL: http://bokbeate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0