Läser just nu

En bok om superhjältar. Det är vad jag läser just nu. Inte riktigt min vanliga stil om man säger så.
 
Min "värdpappa" tyckte att jag skulle läsa den här boken och gav den till mig i hopp om att jag skulle tycka om den. Jag är inte övertygad om att det är en bok som passar mig men jag är beredd att ge den en chans. 
 
Hittills har jag läst tre kapitel och det går inte speciellt fort. Förmodligen kommer det ta ett tag att läsa boken även om den inte är speciellt lång. Jag har en hög med böcker som jag verkligen vill läsa så hoppas att det inte ska förstöra läsandet av den här. 
 
Om det inte vore för min värdpappa hade jag inte tagit upp den här boken. Men vem vet, den kanske är bättre än jag tror? Jag kan inte undgå att märka att den är bra skriven, även om jag skrattar lite inombords att det är så genomskinligt att författaren antagligen har velat vara en superhjälte hela sitt liv. Men jag ska inte döma - om jag fick chansen att bli sjöjungfru eller en älva skulle jag nog ta den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0