Bakisfika görs bäst på ett café i en bokhandel



En relativt ny tradition (just nu struntar jag i att orden "tradition" och "ny" krockar lite) är att tillbringa söndagarna på Costa inne på Waterstones. Jag älskar det faktum att den här bokaffären är så grym att det finns ett café här inne. Hatar att det är många trappor dock, speciellt de här söndagarnadagarna som bara består av bakisfika.

Men. Såhär tycker jag bokhandlar ska vara. Stora, med bra utbud och ett café. Låter det inte underbart? Nästa gång (nästa helg?) jag ska hit och bakisfika hela dagen ska jag ta med en bok. Kände mig tyvärr för fattig för att köpa en ny idag så är stolt över mig själv som motstod.

Kommentarer
Postat av: Chamilla / Nightrain

Ååå!!! Lyckost dig som har tillgång till en bokhandel med café!! Det önskar jag också fanns i närheten av där jag bor i södra Skåne. Så fuskigt...

2013-03-06 @ 21:28:07
URL: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0