En favoritblogg

 
Läser ni Fredrik Backmans blogg? Om ja - perfekt! Om nej - dags att börja! 
 
De bloggar jag läser är främst i tre kateogorier - au pair-bloggar, bokbloggar och träningsbloggar. Och sen har vi Fredrik Backman. För det mesta skriver han sådant som får en att skratta, men ibland skriver han också sådant som gör en alldeles rörd. Det är där jag går in när jag har tråkigt, när jag behöver le och när jag behöver läsa något tankvärt. 
 
Så om ni inte läser Fredrik Backmans blogg bör ni börja göra det. I alla fall ge den en chans. För han är så himla klockren, jag lovar. 

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh jag älskar Backman! Älskar du bloggen så måste du bara läsa hans böcker. Så jäkla bra :D

Svar: Tror faktiskt jag måste göra det ja! Känns som att jag skulle kunna gilla dem :)
Hanna Selin

2013-03-02 @ 22:27:19
URL: http://bellasbok.blogg.se
Postat av: Yrsa

Ja, Backman! :)
Håller med föregående talare om att du måste läsa hans böcker om du inte har gjort det :)

Svar: Vill verkligen göra det!
Hanna Selin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0