Läser just nu

Katya's World heter boken som jag läser för tillfället. Det är en läsning som har pågått ganska länge för att vara jag och jag är inte ens i mitten än. Jag vet inte om jag är besviken, för jag hade aldrig riktigt höga förväntningar, men den har inte gripit tag i mig som jag hade önskat. Det är snarare så att jag börjar tänka på annat när jag läser och därmed inte förstår allt som händer. 
 
Men ett intressant koncept är det - Katya lever på en planet med bara vatten, som blivit koloniserad av människor från våran jord. Hoppas att jag lyckas koncentrera mig bättre i fortsättningen så att jag faktiskt kan njuta av att läsa  något som är så annorlunda mot vad jag läser i vanliga fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0