Läser just nu

För tillfället läser jag egentligen Soon I will be Invincible av Austin Grossman, en bok om superhjältar som jag fått låna. Det går segt får jag erkänna. Boken är uppdelad i två delar så när jag kom till del två igårkväll la jag faktiskt ner den och plockade upp My Soul to Take istället.
 
Ibland får man ta pauser för att få tillbaka lite läsglädje. My Soul to Take är mer lättskriven, kortare och har ett mycket bättre flyt. Precis vad som behövs för att vara en bra avbrytarbok. Jag kommer antagligen inte att ta upp läsningen av Soon I will be invincible förrän jag har läst ut denna, men det känns inte som att det kommer ta jättelång tid. Genast har det blivit roligt att läsa igen!

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Du är Taggad här http://bokraden.blogspot.se/2013/01/happy-bookaholic-tag.html


:) Längtar efter att få läsa dina svar :)

2013-01-23 @ 22:01:16
URL: http://svanstippen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0