Maj

Spotligt - Meg Cabot (omläsning)
Kär? - Meg Cabot (omläsning)
Glashuset - Rachel Caine
Järndrottningen - Julie Kagawa
Harry Potter und die Kammer des Schreckens - J.K Rowling (~omläsning)
Sjutton år och skitsnygg - Emma Granholm
Själlös - Gail Carriger
Prinsessa i rosa - Meg Cabot (omläsning)
Vänskapsband - Elisabeth Noble
Härligt Oärligt - Ally Carter

Detta är vad jag har läst denna månad. Har jobbat mig fram i omläsningen av några En Prinsessas Dagbok och annars läst mest nya böcker. Det slog mig nu att jag har bara läst böcker på svenska (okej, Harry Potter på tyska också) den här månaden. Jag vet inte man kan kalla det omläsning eftersom att jag har läst den på svenska och engelska rätt många gånger.

Den bästa boken måste jag säga var Själlös. Så om ni inte redan läst den kan jag verkligen rekommendera att ni gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0