Månadsrapport

 
Du glömde säga hejdå - Sarah Dessen
Sommaren jag blev vacker - Jenny Han
Ingen sommar utan dig - Jenny Han
Sommar för evigt - Jenny Han
Petals on the Wind - Virginia Andrews
Harry Potter and the Philosopher's Stone - J.K. Rowling
Harry Potter and the Chamber of Secrets - J.K. Rowling
Udda Verklighet - Nene Ormes
Delirium - Lauren Oliver
Idolen - Meg Cabot
 
Detta är vad jag har läst i juli (om jag inte missat någon). Några recensionsexemplar, lite omläsningar och ett nytt tag med Delirium, som jag påbörjade förra månaden men aldrig tog mig igenom. En recension kommer så småningom, men kan hittills säga att jag verkligen tyckte om boken den här gången! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar(förlåt för att svaret kommer så sent): Ja, jag håller verkligen med dig om att det är tråkigt att det nästan är omöjligt att få tag på böcker som kommer från andra länder än USA, England eller Sverige!

2012-08-01 @ 18:17:27
URL: http://bookshelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0