Månadsrapport

1. Gone - Michael Grant
2. En Shopaholics Bekännelser - Sophie Kinsella
3. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban - J.K. Rowling (omläsning)
4. The Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky
5. Scarlet - A.C. Gaughen
7. I'd tell you that I love you, but then I'd have to kill you - Ally Carter
8. Karriär och Köksbesvär - Sophie Kinsella
9. Evermore - Alyson Noël
10. City of Ashes - Cassandra Clare
11. All Together Dead - Charlaine Harris
12. Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
13. Brisingr - Christopher Paolini (omläsning)
 
 
Jag har läst både mycket och mycket bra den här månaden och sådant är alltid trevligt. Jag har inlett ett bokköpförbud och lyckats hålla det (även fast jag var nära på att bryta det igår). Hoppas kunna säga så nästa månad också... De bästa böckerna den här månaden tror jag var The Perks of Being a Wallflower eftersom den verkligen berörde mig och City of Ashes som jag önskar att jag hade läst för länge sedan, samtidigt som jag är glad att jag har resten av serien framför mig. 
 
 
Det har inte varit mycket dålig läsning i augusti, men jag får väl säga att jag blev lite besviken på I'd tell you that I love you, but then I'd have to kill you. Potentialen finns men det räcker inte riktigt till. Lite tråkigt var det också att jag störde mig på så på Rebecca Bloomwood i Kinsellas En Shopaholics bekännelser. Tråkigaste läsningen var Evermore, men ingen bok var direkt tråkig eller dålig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0