Min bokhylla: Ally Carter

 
I min bokhylla: 
Jag är så tråkig att jag har första delen i Ally Carters två populära serier - Heist Society och Gallagher Girls. Härligt Oärligt är som ni ser på svenska och jag hoppas att fler delar i serien översätts även om jag är osäker på om jag kommer läsa fortsättningen. Tydligen ska Warner Bros ha köpt filmrättigheterna så hoppas också på en bra film av det hela. 
 
I'd tell you that I love you, but then I'd have to kill you var något av en besvikelse för mig. Har hört att Gallagher Girls-serien blir bättre sen så om jag snubblar över något billigt exemplar av fortsättningen kanske jag köper den.
 
Recensioner:
Härligt Oärligt
I'd tell you that I love you, but then I'd have to kill you 
 
Andra författare i min bokhylla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0