Min bokhylla: Gail Carriger

Det blev en lång paus med att visa alla böcker jag har i min bokhylla men nu tänkte jag fortsätta. Är fortfarande på bokstaven C och författaren vi kommit till är Gail Carriger. 
 
 
I min bokhylla:
Första delen på svenska i Carrigers serie om Alexia Tarabotti, Själlös. Andra delen på svenska kommer ut i höst och den bara måste jag ha. Jag älskar den här steampunkvärlden med varulvar, vampyrer och själlösa i viktorianska London. Jag har funderat på att läsa serien på engelska men då jag hört att det förekommer en del svåra ord håller jag mig nog till den svenska översättningen i alla fall. 
 
Recension
Själlös
 
Andra författare i min bokhylla
C: Rachel Caine, Andreas Carlssion, Gail Carriger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0